Nieuws

Foutmeldingen website

Zoals door velen al aan ons is gemeld, hebben wij een aantal fout(melding)en op de website. Zo waren het contactformulier en de webshop niet bereikbaar. Inmiddels is de fout in de webshop hersteld en werkt de webshop weer.

Aan de foutmelding van het contactformulier wordt nog druk gewerkt, helaas is de oorzaak van deze fout nog niet gevonden. Onze excuses hiervoor.

Storing KPN mail versturen (UPDATE)

Maandagmiddag rond 17 uur meldde KPN dat het probleem is opgelost!!

KPN heeft last van een storing waardoor het versturen van een mail niet mogelijk is op dit moment:

Voor meer info:

https://www.kpn.com/service/internet/problemen/postcodecheck.htm#9851BG

 

Teamviewer 12 beschikbaar

Voor klanten waarvoor JanZijlstra.nl met Teamviewer op afstand hulp verleend is het volgende van belang:

Teamviewer heeft namelijk een nieuwe versie (12) uitgebracht. U kunt deze nieuwe versie installeren op uw PC, laptop, tablet of smartphone wanneer hier naar gevraagd wordt. Mocht u twijfelen dan kunt u altijd contact opnemen zodat wij u hierbij kunnen helpen.

JanZijlstra.nl

Wij wensen u fijne feestdagen!

Het einde van 2016 is in zicht en wij hopen dat u, net als wij van JanZijlstra.nl, terugkijkt op een goed jaar. Wij wensen u fijne feestdagen en een voorspoedig ,gezond en succesvol 2017 of het nu zakelijk of privé is. Ook in 2017 staan wij weer voor u klaar!Afbeeldingsresultaat voor kerst

Storing emailserver

Sinds gisteravond 10 november is op een aantal domeinen een storing waardoor de emailberichten niet kunnen worden opgevraagd.Inmiddels is het probleem opgelost en worden de mails verwerkt. Dit kan nog enige tijd duren waardoor het opvragen van emailberichten wat kan vertragen.

Nieuwsbrief