x 

Veel gestelde vragen

Staat uw vraag er niet tussen? Stel dan uw vraag door het contactformulier in te vullen. 

Waarom heb ik een account nodig?

Wij hebben uw gegevens nodig om de door u bestelde artikelen te kunnen leveren. Ook kunnen we dan online service bieden zoals inzage in uw eigen bestellingen. Bovendien staan uw gegevens direct ingevuld wanneer u opnieuw inlogt en hoeft u dat niet steeds opnieuw te doen.

Hoe zit het met de privacy van mijn persoonlijke gegevens?

JanZijlstra.nl vindt het belangrijk om de privacy van de bezoekers van de website te waarborgen. Om een bestelling bij JanZijlstra.nl te plaatsen is het noodzakelijk dat u een aantal persoonlijke gegevens opgeeft. JanZijlstra.nl zal zorgvuldig met deze gegevens omgaan. Dit betekent dat de gegevens niet aan derden worden verstrekt. Andere gegevens die door het bezoekgedrag aan de site te meten zijn, worden uitsluitend anoniem verwerkt en gebruikt om de inrichting van de website te optimaliseren. Daarnaast worden gegevens vanaf onze website versleuteld verzonden zodat de gegevens voor derden onleesbaar zijn.

Kunnen bestellingen alleen afgehaald worden bij JanZijlstra.nl?

Wanneer u geen account hebt of niet hebt ingelogd  staat er bij de verzendmethode 'afhalen bij JanZijlstra.nl'. Alleen wanneer u ingelogd hebt op onze website  kunt u bij uw bestelling de verzendmethode aangeven. 

Hoe kan het dat er meer artikelen in mijn winkelmand zitten dan ik heb toegevoegd?

De artikelen die u tijdens een eerder bezoek aan onze webshop in de winkelmand hebt geplaatst blijven er in staan. Alleen wanneer u de artikelen bestelt - of verwijdert - worden ze uit de winkelmand gehaald

Kan ik een artikel wat niet in de webshop staat toch bestellen?

Wanneer een artikel niet in onze webshop staat, kunt u een bericht sturen via ons contactformulier. Misschien nemen we het dan alsnog op in onze webshop. Wij doen ons best binnen een dag te reageren. 

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Via de knop bestellingen kunt u uw bestelling op twee verschillende manieren volgen:

  1. Log in met uw gebruikersnaam en wachtwoord en vervolgens ziet u op het overzicht de status van uw bestelling.

  2. Vul het bestelnummer in en de 'geheime sleutel' en krijgt u een overzicht van de status van uw bestelling. De 'geheime sleutel' ontvangt u als bijlage bij de bevestigingsmail van uw bestelling.

Wat is thuiskopieheffing?

De thuiskopieheffing of thuiskopievergoeding is een wettelijk vastgelegde heffing op gegevensdragers (zoals cd's/dvd's, harde schijven en elektronica zoals mobiele telefoons) die aan auteursrechthebbenden ten goede komt.

Voor meer informatie zie: https://nl.wikipedia.org/wiki/Thuiskopieheffing

Alle genoemde prijzen bij JanZijlstra.nl zijn inclusief de thuiskopieheffing.

Nieuwsbrief