Nieuws

Ook het contactformulier werkt weer

Het contactformulier gaf al enkele weken een foutmelding. Na lang zoeken is de oorzaak gevonden en de fout hersteld. 

Het contactformulier kan dus weer gebruikt worden.

Belt een Microsoft medewerker? Hang direct op!

Bij de politie eenheid Noord-Nederland zijn sinds begin dit jaar al ruim 100 aangiftes binnen gekomen van mensen die benaderd zijn door criminelen die zich uitgeven als medewerkers van Microsoft. Al langere tijd is een groep criminelen bezig om op slinkse wijze binnen te dringen in computers. Hiervoor heeft de politie al verschillende keren gewaarschuwd. In het hele land zijn inmiddels vele aangiften gedaan in soortgelijke zaken. Microsoft zal nooit zelf contact met u opnemen als u een probleem heeft met uw pc, mocht u gebeld worden door een medewerker die zegt van Microsoft te zijn verbreek dan meteen de verbinding.

Dit jaar zijn er in Noord-Nederland ruim 100 aangiftes gedaan van oplichting door deze Microsoft oplichters. Het schadebedrag bedraagt inmiddels ruim €138.000,00. Het cybercrimeteam van de politie Noord-Nederland doet samen met andere Cybercrimeteams in het land, onderzoek naar deze vorm van criminaliteit. Dit zijn omvangrijke onderzoeken omdat de verdachten vanuit het buitenland opereren. Deze internationale onderzoeken doet de politie dan ook niet alleen.

Wat kunt u zelf doen om dit te voorkomen?

Wanneer u telefonisch benaderd wordt om handelingen uit te voeren met uw computer omdat er een probleem mee zou zijn, verbreek direct de verbinding. Schrijf zo mogelijk de naam en het telefoonnummer op waarmee de oplichter naar u heeft gebeld en geef dit nummer door aan de politie. Als u niet inlogt en niets heeft geïnstalleerd kan de oplichter niets doen. Mocht u wel handelingen hebben uitgevoerd op advies van de oplichters en mogelijk ook reeds betaald hebben neem dan zeker contact op met de politie.

Storing KPN mail versturen (UPDATE)

Maandagmiddag rond 17 uur meldde KPN dat het probleem is opgelost!!

KPN heeft last van een storing waardoor het versturen van een mail niet mogelijk is op dit moment:

Voor meer info:

https://www.kpn.com/service/internet/problemen/postcodecheck.htm#9851BG

 

Foutmeldingen website

Zoals door velen al aan ons is gemeld, hebben wij een aantal fout(melding)en op de website. Zo waren het contactformulier en de webshop niet bereikbaar. Inmiddels is de fout in de webshop hersteld en werkt de webshop weer.

Aan de foutmelding van het contactformulier wordt nog druk gewerkt, helaas is de oorzaak van deze fout nog niet gevonden. Onze excuses hiervoor.

Wij wensen u fijne feestdagen!

Het einde van 2016 is in zicht en wij hopen dat u, net als wij van JanZijlstra.nl, terugkijkt op een goed jaar. Wij wensen u fijne feestdagen en een voorspoedig ,gezond en succesvol 2017 of het nu zakelijk of privé is. Ook in 2017 staan wij weer voor u klaar!Afbeeldingsresultaat voor kerst

Nieuwsbrief