Norton licentie verlengen

Wanneer u een licentie van Norton Security heeft verlengd bij JanZijlstra.nl krijgt u van ons een email. In deze mail zit een certificaat met het nieuwe licentiesleutel. Zodra Norton is verlopen kunt u dubbelklikken op het Norton icoon op het bureaublad (zie afbeelding 1).

Afbeelding 1

 

Er verschijnt nu een venster van Norton, klik hier op Help (zie afbeelding 2). 

Afbeelding 2

In het venster wat vervolgens verschijnt (Afbeelding 3) klikt u op "Productsleutel invoeren".

Norton2.PNG

Er wordt contact gezocht met de server van Norton (Afbeelding 4) en vervolgens verschijnt een venster waarin u uw licentiecode kunt invoeren (Afbeelding 5).

Afbeelding 4

Afbeelding 5

Afbeelding 5

Het invoeren van een licentiesleutel kan door deze in te typen maar ook door de sleutel vanaf het licentiecertificaat te kopiëren en hier te plakken.

Nu wordt gevraagd in te loggen bij het Norton account. Afbeelding 4 (Er wordt contact gezocht met de server van Norton) verschijnt weer en vervolgens krijgt uhet inlogscherm (afbeelding 6).

Afbeelding 6

Mocht u uw wachtwoord zijn vergeten dan klikt u op "Wachtwoord vergeten". Nadat uw emailadres is ingevoerd klikt u op doorgaan om uw wachtwoord opnieuw aan te maken. Hiervoor krijgt u een email met een link in uw mailprogramma. 

Nadat u bent ingelogd, wordt de licentiesleutel verwerkt en is Norton verlengd.

Tijdens het activeren wordt u gevraagd om automatisch te verlengen via Norton. Wij adviseren dit niet te doen, de kosten voor het verlengen bij Norton zijn namelijk (veel) hoger dan bij JanZijlstra.nl. Let er dus op dat u uw bankrekeningnummer niet invult! In dat geval bent namelijk aan het verlengen via Norton.

Mocht u er ondanks de bovenstaande beschrijving niet uitkomen, dan kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen via het contactformulier of via telefoon, e-mail, SMS of WhatsApp of een verzoek voor support op afstand via Teamviewer doen.

JanZijlstra.nl

Nieuwsbrief